aktualności Wirtualny doradca zgłoszenie serwisowe
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij
Hako.pl > Aktualności > Aplikacja Hako – zgłoś awarię, przegląd, potrzebę szkolenia przez urządzenie mobilne

Aplikacja Hako – zgłoś awarię, przegląd, potrzebę szkolenia przez urządzenie mobilne

HAKO POLSKA przygotowało dla swoich Klientów aplikację na urządzenia mobilne, dzięki której będą mogli sprawnie i szybko wysłać zgłoszenie do serwisu Hako.


Każdy, kto zakupił maszynę Hako, jest pod opieką serwisu firmy. W razie awarii lub konieczności przeglądu jest kilka możliwości skontaktowania się z fachowcami (m.in. telefonicznie, mailowo, faxem, lub poprzez platformę serwisową). W ostatnich tygodniach uruchomiona została dodatkowa, wygodna forma komunikacji poprzez zaprojektowaną aplikację. Dzięki niej, w kilku krokach sprawnie zgłosimy zapotrzebowanie lub problem z pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.

Aplikacja umożliwia:

- zgłoszenie awarii,

- zgłoszenie konieczności przeglądu maszyny,

- zgłoszenie zapotrzebowania szkolenia z obsługi maszyny (np. dla nowych pracowników). 
 

Aplikacja jest darmowa, dostępna w App Store oraz w sklepie Play. Aby móc z niej korzystać, trzeba być zarejestrowanym klientem oraz przesłać na adres: serwis@hako.pl „Formularz zgłoszenia do mobilnej platformy serwisowej” dostępny tutaj.

Poprzedni
Następny

oddziały hako

Kraków

ul. Czerwone Maki 63
30-392 Kraków

tel.: +48 691 718 717
tel.: +48 607 594 421


Gdańsk

ul. Marynarki Polskiej 96
80-955 Gdańsk

tel.: +48 697 991 919

Szczecin

ul. Andrzeja Struga 67
70-784 Szczecin

tel.: +48 601 414 768

Warszawa

al. Krakowska 46
05-090 Raszyn

tel.: +48 609 650 607
tel.: +48 607 816 812

Poznań

ul. Kobylnicka 34
62-007 Bugaj

tel.: +48 691 377 450

Wrocław

ul. Północna 15
54-105 Wrocław

tel.: +48 603 321 328